Senior medewerker Backoffice (24-32 uur)

Ben jij op zoek naar een functie als senior medewerker Backoffice? Kom dan gewoon eens praten over jouw mogelijkheden bij onze professionele, laagdrempelige organisatie.

Want er is weinig leuker dan pensioen… Tenminste als je bij Pensioennavigator werkt. Marktleider met een uniek it-platform in een geweldig interessante periode vanwege nieuwe wetgeving. Een garantie voor afwisselend en relevant werk. Leuke collega’s ook, prima arbeidsvoorwaarden en een inspirerende werkplek bovendien.


Hoe ziet jouw functie eruit?
Als senior backoffice medewerker beheer je de bedrijfsadministraties en zorg je voor een goede werkomgeving van het team. Je denkt vooruit, in oplossingen en kan hoofdzaken van bijzaken onderscheiden. Je overlegt makkelijk en duidelijk met collega’s, klanten en leveranciers. Als aanspreekpunt voor administratieve zaken ben je sowieso communicatief ingesteld. Voor deze functie denken wij aan iemand die 24-32 uur per week beschikbaar is.

Binnen jouw takenpakket valt:

• Administratie en facturering van licenties/abonnementen en eenmalig maatwerk/projecten

• Verkoopfactureren/sepa-incasso/debiteuren, inkoopfacturen/crediteuren, btw, belasting

• Inrichting boekhouding, afsluiting, rapportages, koppelingen

• Beheer van onze eigen contracten, abonnementen en verzekeringen (‘inkoop’)

• Kantoor en werkomgeving

• Meewerken aan events en bijzondere projecten

• Veiligheid en BHV


De ideale kandidaat
Relevante HBO-opleiding of MBO+
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
Professioneel, proactief, accuraat
Teamplayer
Uitstekende beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift
Uitgebreide ervaring met Informer is een pré


Wie zijn wij?
Eerlijke en begrijpelijke informatie over pensioen voor alle werkgevers en werknemers. Dat is waar wij ons best voor doen. Pensioennavigator is inmiddels het belangrijkste platform voor vrijwel alle aanbieders en professionele adviesorganisaties.

Adviseurs  gebruiken Pensioennavigator voor het vergelijken van pensioenaanbieders en het adviseren van werkgevers en werknemers. Voor aanbieders is Pensioennavigator een belangrijk verkoopkanaal en tegelijkertijd een bron van informatie.

Al bestaan we al een tijdje, we lijken soms wel een start-up. Volop plannen en ambitie. Daarom zitten wij ook in B. Amsterdam – een voormalige IBM-fabriek – met afstand de grootste start-up-hub en een dynamische en inspirerende plek om te werken.

De overheid werkt wederom aan een van de ingrijpendste wijzigingen van de pensioenwet. Dit heeft serieuze gevolgen voor werkgevers en zeker ook voor werknemers.

Er is dan ook een enorme behoefte aan advies-, communicatie- en workflow-automatisering …. en dat is wat wij het beste doen 😉


Wat bieden wij?
Wij rollen de rode loper voor je uit: een arbeidsovereenkomst op maat met een aantrekkelijk mix van salaris, pensioen (zonder eigen bijdrage), laptop, een elektrische fiets, een opleiding of extra vrije dagen. Praten kan altijd.

Ben jij op zoek naar interessant en relevant werk op een inspirerende plek, met goede kansen voor goede mensen? Dan nodigen wij je graag uit voor een nadere kennismaking, want wij zijn op zoek naar enthousiaste collega’s die met ons mee willen denken, werken en groeien.


Interesse in deze vacature?
Dan ontvangen wij graag jouw cv via onderstaand sollicitatieformulier.

Nog vragen? Neem contact op met Marleen Boots op 06-26612200 of op mboots@pensioennavigator.nl. Zij vertelt je graag meer over deze vacature. 

* Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Informatie opvragen en/of solliciteren

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 256 MB.
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.