Financiële backoffice medewerker (24-40 uur)

Pensioennavigator is hét online IT-platform voor vrijwel alle pensioenaanbieders en meer dan 300 professionele adviesorganisaties. Wij automatiseren en koppelen het advies over en het vergelijken en afsluiten van pensioencontracten. Dat scheelt tijd, geld en inzet, waardoor werkgevers sneller een beter voorstel krijgen.

Werk mee en groei mee met ons IT-platform. Een garantie voor afwisselend werk. Kom gewoon eens praten over jouw mogelijkheden bij onze professionele, laagdrempelige organisatie.



Robin – Directeur Pensioennavigator

Wij werken vanuit ons eigen kantoor en niet bij klanten op locatie, al is het nu ook veel thuiswerk natuurlijk.
Onze werktijden zijn flexibel, we hebben korte communicatielijnen en er heerst een informele werksfeer.
Daarnaast hebben we ook geen uren administratie ;-). Je kunt dus echt bezig zijn met de leuke dingen van het vak!

Hoe ziet jouw functie eruit?
Als backoffice medewerker beheer je de bedrijfsadministraties en zorg je voor onze werkomgeving.
Jij bent die ervaren, hands-on rots in de branding die zorgt dat het werk op rolletjes loopt. Je denkt vooruit, in oplossingen en kan hoofdzaken van bijzaken onderscheiden. Je overlegt makkelijk en duidelijk met collega’s en bent als eerste aanspreekpunt sowieso communicatief ingesteld. Voor deze functie zoeken we iemand die tenminste 24 uur per week beschikbaar is.

Binnen jouw takenpakket vallen de volgende onderwerpen:
– financiële administratie
– belasting en overheidszaken
– relatie database
– beheren contracten, abonnementen, verzekeringen
– wagenpark 
– archief
– kantoor en werkomgeving 
– voorraad en huishoudelijk
– veiligheid en BHV 


De ideale kandidaat

  • Relevante HBO-opleiding of MBO+
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Zowel zelfstandig als in teamverband
  • Hands-on, open minded oplossingsdenker
  • Professioneel, proactief, accuraat
  • Uitstekende beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Communiceert makkelijk


Wie zijn wij?
Eerlijke en begrijpelijke informatie over pensioen voor alle werkgevers en werknemers. Dat is waar wij ons best voor doen. Pensioennavigator is inmiddels het belangrijkste platform voor vrijwel alle aanbieders en meer dan 300 professionele adviesorganisaties.

Al bestaan we al een tijdje, we lijken soms wel een start-up. Volop plannen en ambitie. Daarom zitten wij ook in B. Amsterdam – een voormalige IBM-fabriek – met afstand de grootste start-up-hub en een dynamische en inspirerende plek om te werken.

De overheid werkt wederom aan een van de ingrijpendste wijzigingen van de pensioenwet. Dit heeft serieuze gevolgen voor werkgevers en zeker ook voor werknemers.

Er is dan ook een enorme behoefte aan advies-, communicatie- en workflow-automatisering …. en dat is wat wij het beste doen 😉


Wat bieden wij?
Wij rollen de rode loper voor je uit: een arbeidsovereenkomst op maat met een aantrekkelijk mix van salaris, pensioen (zonder eigen bijdrage), laptop, een elektrische BMW i3 als je wilt, of andere zaken die je belangrijk vindt, misschien een fiets in plaats van een auto, een bepaalde opleiding of extra vrije dagen. Praten kan altijd.

Ben jij op zoek naar interessant en relevant werk op een inspirerende plek, met goede kansen voor goede mensen? Dan nodigen wij je graag uit voor een nadere kennismaking, want wij zijn op zoek naar enthousiaste collega’s die met ons mee willen denken, werken en groeien.


Voelt deze vacature voor jou als een goede stap in je carrière?
Dan ontvangen wij graag jouw cv via onderstaand sollicitatieformulier.

Nog vragen over de vacature?
Neem dan gerust contact op met Marleen Boots op 06-26612200 of op mboots@pensioennavigator.nl. Zij vertelt je graag meer over deze vacature.

* Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Sollicitatie formulier

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.