Terug naar overzicht

Slim samenwerken

Ook werkgevers met een beperkt budget hebben recht op een hoogwaardig pensioenadvies.

Maar wie gaat deze klanten bedienen? Of beter gezegd; wie kán deze klanten bedienen?

Het opbouwen van een goed advies kost veel tijd, want hoe je het wendt of keert – alle facetten van het adviesproces moeten nauwkeurig worden vastgelegd. Nu was het al mogelijk om met Pensioennavigator Collectief tijdsreducties van meer dan 40% te behalen, maar tot vandaag ontbrak het nog aan een gestroomlijnde en geautomatiseerde intake van nieuwe cliënten.

Slim samenwerken

De intake van een nieuwe cliënt is tijdrovend – met name omdat er vaak meerdere contactmomenten nodig zijn om alle benodigde gegevens te verzamelen. Met Pensioennavigator Collectief is het nu mogelijk om uw client een groot deel van dit werk zelf te laten uitvoeren.
Aan de hand van een elektronisch intake-formulier kan uw cliënt het gehele intake-proces zelf afhandelen. De informatie die digitaal met u wordt gedeeld kan ook weer automatisch in het adviesdossier worden geïmporteerd zodat uw ’teller’ past hoeft te gaan lopen op het moment dat u over alle benodigde gegevens beschikt.

Direct beschikbaar

Slim Samenwerken is vanaf nu beschikbaar voor alle gebruikers van Pensioennavigator Collectief.

Met het aanmaken van een nieuw dossier wordt u de keuze geboden om gebruik te maken van Slim Samenwerken. Vanuit de applicatie kunt u het inventarisatie-formulier met uw cliënt delen. De vragen die door uw cliënt beantwoord dienen te worden zijn helder geformuleerd en worden bovendien ondersteund met handige hulpteksten.

Klik om te vergroten

slim samenwerken